Kategorie
Dopravní podmínky
Pokud zákazník (spotřebitel i podnikatel) vyžaduje expresní dodávku do 24, resp. 48 hodin, bude mu přiúčtována přirážka za expresní dodání dle platného ceníku přepravce. O výši této přirážky bude předem informován.
Dopravu zboží ke kupujícímu zajišťujeme podle povahy objednaného zboží prostřednictvím veřejného dopravce Expres van s.r.o., České mládeže 594/33, Liberec (fofrcz.cz) nebo České pošty, s.p. (www.ceskaposta.cz). Podle podmínek objednávky (Kupní smlouvy) a s ohledem na co nejnižší přepravní náklady, využívá dodavatel přepravního tarifu s dodáním do pěti pracovních dnů.
Pokud zákazník vyžaduje dodání v termínu kratším je možné za příplatek realizovat dopravu do 24 resp. 48 hodin, pokud zákazník tento požadavek v objednávce výslovně uvede. Pokud to povaha přepravovaného zboží umožňuje je využíváno k odeslání poštovní služby "Cenný balík", "Obchodní balík" nebo "Profi balík". Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít. To znamená zkontrolovat - především úplnost a neporušenost zásilky, popř. obalu zásilky.
V případě zjištění jakýchkoliv závad musí tuto skutečnost v každém případě napsat do přepravního dokladu dopravce, ať už se rozhodne zásilku převzít (např. při částečném poškození) nebo nepřebírat a vrátit ji prostřednictvím dopravce prodávajícímu. Není třeba vyčíslovat rozsah poškození. O poškození zásilky odběratel informuje souběžně i dodavatele a předá mu zápis o poškození, který provedl při přebírání zásilky s dopravcem. Prodávající zajistí bezplatně dodání náhradního nepoškozeného zboží zákazníkovi.
Nezbytnou podmínkou pro uznání reklamace poškození dodávky je provedení zápisu o poškození do přepravního listu při přebírání, resp. nepřevzetí, zboží. Pokud zákazník zásilku řádně nepřebere a poškození zjistí, dodatečně nemůže být reklamace uznána. Dodávka náhradního plnění může být v takovém případě uskutečněna jen na náklady kupujícího.
Faktura a daňový doklad jsou dodávány spolu se zbožím, není-li se zákazníkem domluveno jinak.