fbpx

 

instagram-small-icon-12 Dopravní podmínky facebook_icon_130940 Dopravní podmínky         czČESKÁ REPUBLIKA

×
košík je prázdný
 x 

Shopping cart
Košík je prázdný

Dopravní podmínky

Pokud zákazník (spotřebitel i podnikatel) vyžaduje expresní dodávku do 24, resp. 48 hodin, bude mu přiúčtována přirážka za expresní dodání dle platného ceníku přepravce. O výši této přirážky bude předem informován.

Dopravu zboží ke kupujícímu zajišťujeme podle povahy objednaného zboží prostřednictvím veřejného dopravce Expres van s.r.o., České mládeže 594/33, Liberec (fofrcz.cz) nebo České pošty, s.p. (www.ceskaposta.cz). Podle podmínek objednávky (Kupní smlouvy) a s ohledem na co nejnižší přepravní náklady, využívá dodavatel přepravního tarifu s dodáním do pěti pracovních dnů.

Pokud zákazník vyžaduje dodání v termínu kratším je možné za příplatek realizovat dopravu do 24 resp. 48 hodin, pokud zákazník tento požadavek v objednávce výslovně uvede. Pokud to povaha přepravovaného zboží umožňuje je využíváno k odeslání poštovní služby "Cenný balík", "Obchodní balík" nebo "Profi balík". Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít. To znamená zkontrolovat - především úplnost a neporušenost zásilky, popř. obalu zásilky.

V případě zjištění jakýchkoliv závad musí tuto skutečnost v každém případě napsat do přepravního dokladu dopravce, ať už se rozhodne zásilku převzít (např. při částečném poškození) nebo nepřebírat a vrátit ji prostřednictvím dopravce prodávajícímu. Není třeba vyčíslovat rozsah poškození. O poškození zásilky odběratel informuje souběžně i dodavatele a předá mu zápis o poškození, který provedl při přebírání zásilky s dopravcem. Prodávající zajistí bezplatně dodání náhradního nepoškozeného zboží zákazníkovi.

Nezbytnou podmínkou pro uznání reklamace poškození dodávky je provedení zápisu o poškození do přepravního listu při přebírání, resp. nepřevzetí, zboží. Pokud zákazník zásilku řádně nepřebere a poškození zjistí, dodatečně nemůže být reklamace uznána. Dodávka náhradního plnění může být v takovém případě uskutečněna jen na náklady kupujícího.

Faktura a daňový doklad jsou dodávány spolu se zbožím, není-li se zákazníkem domluveno jinak.

Máte zájem o individuální nacenění?

Provozovna

Kontaktní informace

Otevírací doba

Provozovna

Tauchman SWS, s.r.o.
Jizerská 1332
514 01 Jilemnice

Kontaktní informace
Otevírací doba

pondělí-pátek
6:00–10:00 hodin
10:30–14:30 hodin

Centrum předvoleb ochrany osobníc údajů
"Cookies" jsou malé softwarové soubory, které nám umožňují ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás jako uživatele výhradně v době, kdy navštívite některou z našich internetových stránek. Cookies nám pomáhají zjistit návštěvnost našich stránek a také počet jejich uživatelů. Stejně tak nám pomáhají přizpůsobit naše nabídky tak, aby vyhověly vašim potřebám a były pro Vás maximálně účinné.
Povolit vše
Řízení předvoleb poskytování souhlasu

 Nutné pro provoz webu

Tyto technologie slouží k zajištění správného fungování našich webových stránek a nelze je deaktivovat.

 Analytické

Technologie potřebné pro analýzu používáme ke zlepšení kvality našich webových stránek a jejich obsahu a k zajištění správného fungování vestavěných služeb našich partnerů. Zejména např. k měření návštěvnosti a použžitelnosti webu. Marketingové

 Marketingové

Tyto cookies nám umožňují lépe cilit a vyhadnocovat marketingové kampaně. Potvrdit moje volby.

Potvrdit moje volby
Nesouhlasím